Monday 14 April 2014

My Encik R Demam

Aduhai dah 4 hari dia demam.....suh makan x nak....suh makan ubat x nak..... suh gi klinik x nak... takut jarum katanya.... dah la jauh kalau dekat leh jugak aku paksa dia makan... dah 4 hari x makan nasi...susah plak hati nie....

start dari hari khamis dia demam balik dari teluk intan.... tadi masa aku phone dia alhamdulillah dah baik sikit dah boleh bangun n nak minum n makan.... lega hati ni sikit.....Masa dia sakit ni la banyak menguji kesabaran aku.... pantang salah cakap sikit jer terus nak merajuk.... padahal masa dia sihat dia seorang yang happy go lucky jer penuh gelak tawa.....seriously aku rindukan dia yang masa sihat..... tapi walau apa pun keadaan dia aku tetap sayang dia....sakit or sihat....

tapi yang tak tahan tu perangai sebijik ayah aku...kalau demam x nak gi klinik takut jarum n rela makan panadol....geleng kepala aku.... 2 lelaki dalam hidup aku yang perangainya sama....Apa apa pun aku gembita dia dah makin sembuh..... x sabar nak tgk dia yang sihat....

love and miss u always Abg......

No comments:

Post a Comment