Monday, 20 May 2013

Teman Tapi Mesra

Esok nak kerja tapi mata masih tak mau nak pejam lagi..... tangan pulak tiba2 ja gatal nak menulis....tapi sebenarnya otak kosong tak der idea nak menulis sebenarnya.... sedang memikirkan apa yang nak di tulis tiba2 aku teringatkan KAMU.....
entry ni aku buat khas untuk KAMU.....

Kamu..... insan yang hadir dalam hidupku sebagai seorang kawan di waktu yang tidak terduga......seorang yang agak asing bagiku pada mulanya.. kini menjadi seorang kawan yang boleh untuk berkongsi apa saja cerita.....YM menjadi saksi persahabatan kita......kau seorang kawan yang begitu memahami.... kelakar (selalu buat aku tersenyum) ya aku selesa berkawan dengan kau...walaupun kita berbeza umur tapi sangat matang orangnya.....

Kamu.....mengingatkan perbualan kita membuatkan aku tersenyum sendiri.....sahabat maya yang baru aku kenali tapi seperti telah lama persahabatan ini terjalin.....ada saja kata2nya yang akan membuatkan aku ketawa or tersenyum sendiri.... apa yang pasti kami begitu petah berbicara ketika tangan berlabuh di huruf2 keypad.... tapi bila berbual masing2 menjadi kelu untuk berbicara....malu la pulak....last2 masing2 hanya cuma mampu gelak jer.....

Kamu......terima kasih kerana menjadi  antara kawan terbaik yang pernah aku ada.....aku sayang kau sebagai sorang kawan yang sentiasa amik berat.. sentiasa bagi nasihat yang berguna...sentiasa guide aku.... apa yang pasti aku sedar antara kita hanya sebagai kawan biasa dan tak kan pernah ada rasa lebih dari itu... kita hanya TEMAN TAPI MESRA.......kawan selamanya...


"Walaupun kau bukan kekasih
tapi bukan sekadar teman biasa
hadir mu membawa cahaya
di hati nan terluka"

14 comments:

  1. MADAH BERHELAH PAGI2 NIE HEHEHE
    http://long-cham.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ayat penuh makna tu..hehe, same la Teena pun x ley tdo mlm2 nih

    ReplyDelete
  3. Kucing hitam :he..he....
    Teena Tan: saya mmg susah nak tido malam

    ReplyDelete
  4. siapakah gerangan itu...?hehe

    ReplyDelete
  5. Muhammad Faiz : he..he... sedalam lautan
    Normi: seorang kawan yang hadir di waktu tak terduga...he..he...

    ReplyDelete
  6. tiba2 mia pula teringat kenangan lama... hehehe

    ReplyDelete
  7. ha..ha...ha... maaf yer kalau entry nie menggangu mia

    ReplyDelete
  8. http://fh-lifestory.blogspot.com/2013/05/sangfor-trainning-at-shenzen-china.html

    sila lawat blog saya

    ReplyDelete
  9. Semoga hubungan yg terjalin kekal selamanya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih atas doa....kawan selamanya....

      Delete
  10. Teringat zaman2 dluu~hee ^___^

    ReplyDelete
    Replies
    1. he..he...he....akk ni memang suka berkawan......

      Delete