Saturday 9 March 2013

Hari Sabtu Yang Memenatkan

Phewwww.... penat sungguh hari nie.... dah la semalam dapat 3 jam jer tido 2.30 pagi  5.30 pagi then bangun siap untuk gi kerja....sampai rumah tadi pun dah kul 5 petang + hujan plak tu... lepas solat asar jer apa lagi aku just nampak tilam n bantal jer la.... selamat belayar sedar2 jer dah maghrib....

mmg tau tak elok tido petang.... tapi bila sampai time tak boleh nak bukak mata dah... mmg lantak lah semua tu...Serius letih n kepala pun weng2 dah mmg dah x boleh pikir dah la... apa yang penting  aku nak ZZZZZZZZ... and aku berjaya tido dengan lenanya la.... ha...ha...ha....Cik Rose...Cik Rose

And bila dah tido petang nie aku harap cik mata x buat perangai lagi la malam nie tapi kalau dia nak buat perangai jugak x per la esok still cuti boleh la tido pagi esok ja ha..ha....

Tapi serius suka gak hari nie sebab untie2 cleaner to cakap cik rose makin hari makin cantik n makin kurus ha..ha.... they adore me..... perasan sangat la kau Cik Rose....But i admit it bukan senang nak dapatkan shape sekarang... struggle jugak la dalam masa setahun nie.... Aku nie dah la x kuat disiplin punya orang... orang kata hangat2 taik ayam jer pun.... tapi alhamdulillah la berjaya la jugak mengecik kan diri dari saiz 3 or 4 tahun dulu.... Congrates to me....

 

No comments:

Post a Comment