Tuesday 12 March 2013

Kerinduan


Budak ni nama dia oyen... sempena bulu dia kaler oren... ni antara kucing kesayangan aku dan adik aku .... tapi syang umur dia x panjang.... tapi aku agak lupa macam mana dia mati... di racun mungkin.... masa dia mati aku x der kat kampung.... oyen nie manja budaknya serius sedih bila aku tau dia dah meninggal... menangis aku.... oyen nie asalnya kucing terbuang ja tapi adik aku bela dia sampai la berat terakhir sebelum dia mati 5kg masa tu....


Nie Cik Tam ... Kucing kesayangan aku dia ratu tido....tapi sayang umur dia pun x panjang dia mati kena langgar ngan keta kakak aku.... hu..hu.... nangis lagi masa tu... budak nie mmg bela dari kecik waktu mak dia bersalin pun aku yang jadi bidan tukang potong tali pusat depa ho....ho....Sedih ooo kehilangan kucing yang aku sayang nie....

Dik Cik ngan Baby dia


Dik Cik ngan abang dia Jantan
Hanya tinggal 4 ekor ja la kucing aku kat kampung.... hu..hu... miss them so much

2 comments: